1. Ці будзе захоўвацца гарантыйны тэрмін на газавае абсталяванне, якое ўведзена ў эксплуатацыю без прыцягнення спецыялістаў сэрвіснай службы?

У дадзеным выпадку гарантыя на газавае абсталяванне захавана не будзе, бо згодна з патрабаваннямі заводаў-вытворцаў газавага абсталявання, гарантыя дзейнічае толькі калі ўвод у эксплуатацыю ажыццёўлены атэставаным спецыялістам сэрвіснай арганізацыі.

Акрамя гэтага, першаснае ўключэнне ў працу ацяпляльнага абсталявання вырабляецца газазабеспячэнскай арганізацыяй або іншай арганізацыяй, якая заключыла дагавор з газазабяспечваючай арганізацыяй аб супрацоўніцтве і выкананні ўказаных работ, пад кантролем газазабяспечваючай арганізацыі (п. 20 Правілаў карыстання газам у побыце, зацверджана Пастановай Савета Міністраў РБ 19.11.2007 года №1539).

2. Па якой прычыне кааксіяльныя коміны могуць замярзаць зімой?

Кааксіяльныя коміны могуць абмярзаць пры адмоўных тэмпературах у выпадку іх няправільнага мантажу. Кааксіяльны комін павінен выступаць за плоскасць сцяны не больш чым на 3 см.

3. Як зэканоміць газ пры выкарыстанні газавага ацяпляльнага абсталявання?

Мэтазгодна ўсталяваць у камплекце з катлом пакаёвы або надвор'я-залежны рэгулятар, а гэтак жа якасна ўцяпліць свой дом.

4. Ці варта купляць стабілізатар напругі, каб абараніць ацяпляльнае абсталяванне?

Якасны стабілізатар напругі можа абараніць абсталяванне ад высокага і нізкага напружання ў электрычнай сеткі, але ад кароткачасовага адключэння электрычнасці ён не ратуе. Стабілізатар неабходна падбіраць з запасам па магутнасці, бо у момант старту помпа і вентылятар дымососа спажываюць істотна большы ток.

5. Ці будзе Ваша кампанія абслугоўваць ацяпляльнае абсталяванне, якое прывезена самастойна з краін, якія не ўваходзяць у мытны саюз?

Наша кампанія можа ажыццявіць пусканаладачныя работы з заключэннем дагавора на тэхнічнае абслугоўванне ацяпляльнага абсталявання, прывезенага самастойна з краін, якія не ўваходзяць у мытны саюз (за выключэннем абсталявання гандлёвай маркі Vaillant). Пры гэтым трэба разумець, што наша кампанія не зможа несці гарантыйныя абавязацельствы, акрамя гэтага, Вам неабходна будзе дадаткова аплаціць паслугі па дыягностыцы абсталявання.

6. Як часта неабходна праводзіць тэхнічнае абслугоўванне газавага катла і чым адрозніваецца тэхнічнае абслугоўванне ад гарантыйнага?

Тэхнічнае абслугоўванне або, так званыя, рэгламентныя работы павінны праводзіцца не менш як адзін раз у год. Гэта несумненна памяншае рызыку выхаду катла са строю і папярэджвае магчымыя рамонтныя работы, а таксама ўплывае на работу катла, звязаную з спажываннем паліва і яго ККД.

У тэхнічнае абслугоўванне ацяпляльных катлоў ўваходзіць чыстка асобных вузлоў і дэталяў катла, у выпадку неабходнасці, рэгуляванне аўтаматыкі катла, а таксама прамыванне адмысловымі растворамі цеплаабменнікаў.

Як правіла, тэхнічнае абслугоўванне катлоў праводзіцца пасля заканчэння ацяпляльнага сезону ці перад яго пачаткам. Трэба ўлічыць, што тэхнічнае абслугоўванне павінна праводзіцца толькі падрыхтаванымі і атэставанымі спецыялістамі, якія ў абавязковым парадку робяць адпаведныя адзнакі ў дагаворах на тэхнічнае абслугоўванне.

Гарантыйны рамонт праводзіцца ў выпадку выхаду з ладу дэталяў (вузлоў, элементаў) па віне заводу-вытворцы, у перыяд дзеяння гарантыйнага тэрміну абслугоўвання. Пры гэтым замена дэталяў (вузлоў, элементаў), а таксама самі работы па іх замене ажыццяўляюцца бясплатна.

7. Чаму Вам варта звярнуцца да нас?

Кампанія "Адзіны сэрвіс Еўратэрм» размяшчае высокакваліфікаваным інжынерна-тэхнічным персаналам, якія прайшоў навучанне ва ўстановах адукацыі "ГАЗ-інстытут» і афіцыйных прадстаўніцтвах кампаній Vaillant, Daewoo, Viessmann, Bosch, Ariston, Neva. У распараджэнні кампаніі знаходзіцца уласны склад арыгінальных запасных частак, інструментара і матэрыялаў.

Акрамя таго, дзейнічае кругласутачная дыспетчарская служба, што дазваляе своечасова рэагаваць на паведамленні аб магчымых няспраўнасці абсталявання і ў самыя кароткія тэрміны ўстараняць іх.

Задаць пытанне
Імя
Email(*)
Гэта поле абавязкова для запаўнення
Пытанне(*)
Гэта поле абавязкова для запаўнення
Антыспам праверка
Няправільны ўвод
Каардынаты галоўнага офіса